Monday, April 18, 2011

AYUN ke??

 haaa...dah cute cam ayun x? heeee :D
perasaan kan..
pelangi x?? haaa..meriahkan...
meh nak story, cam na nak jadi meriah gini...

posto..posto...
yes...
i get it!!~
hehe..balik ja kerja terus capai parcel dari post laju malaysia..
dengan rakusnya aku buka..
wahhh.. dapat jugak aku pakai inner dari ayun
selalunya dok BW, baca tentang keCUNan bila pakai inner ni,
yang tak perlu ditetaskan.. dia memang muncung sendiri..
sesuai sgt dengan muka aku yang bola ni...
aku beli 4 pcs, 8 colors... memang pelangi...
bila dah try,, ya.... memang memuaskan..xrugi membeli weiii..
rega pun xda la mahal sangat..

kot tutttt..pun nak ambik pic.. walaweiiii.....

sorry la..aku da kamera nset ja..huhu..tu pun dah blur teruk..
 tapi tetap gak nak bergambaq..:(

3 comments:

  1. tudiaaa depa beli inner ayun la..hebatt,haha pasni beli shawl hana tajima plak..hehe

    ReplyDelete
  2. hana tajima..kami xpandai belik..hahaha..stgi jadi kot lain..

    ReplyDelete
  3. luve inner ayun gak ..
    hehe !!



    feel free to stop by ..
    cute ribbon for shawl ,,
    http://cuteshawlbigribbon.blogspot.com/
    (^___^)

    ReplyDelete