Sunday, April 17, 2011

Program Realiti

Hai Pagi suma...
dah bekfes?? sya xbekpes lagi..skang ni dah xda mood nak makan nasi lemak cam selalu..
maybi dah jemu.. ermm..kuih pun xmakan.. tgok la jap gi.. makan biskut kering cicah nescafe la..

Okey berbalik pada tajuk story diatas..
meh nak kongsi sikit komen aku..

Akademi Fantasia: Hampeh weih... memang xbest pun kali ni.. dulu da AF, ada la muka aku canggak depan tv tu..ulang 3-4 kali pun xjemu2 kot.. skang ni..aku xtaw la.dengan diari pun xest..rumah kaca depa tu..lagi wat depa hipokrit.. cam drama ja aku tengok.. xjadi diri sendiri pun.. ngat taklagi masa season 2, time linda ngan farah breb2 tarik rambut.. depa xcover pun..sonok ja tengok..coz tu baru la nampak realiti..skang ni suma cam plastik ja kot.. hemm.. Pengetua dah cukup mengancam, cikgu2 pun dasat..tapi mai murid2..main2 plak..xda semangat plak tu.. Aku harap Fina @ Hazama dapat ganti antara peserta2 yang main2 ni... 

Maharaja Lawak: weihh..aku tiap2 jumaat mmg mengadap tb la jawabnya..tu pun klu xdating la.. hehe
peberet aku kot program lawak2 ni..
okey..untuk minggu lepas aku kredit bagi kat:

Nabil: biaq la orang nak kata dia apa ka..janji lawak dia memang kreatif dengan lalat dia..hehehe... 
Sepah: bersabar abang..bersabar abang..haha... xtahan aku..memang pecah perut dengan depa ni...
Jozan: erm..okey2 ja..coz lawak depa ni sama ja ngan sebelom ni..yela time depa mengacara Raja lawak pun,kerap depa guna lawak cam ni..so xda la special sgt..boley la klu nak gelak ushei2..
antara dua yang aku xsuka dalam maharajalawak ni Amir ngan Alex.. bagi aku..depa xlawak langsung!


Mentor: Sapa setuju Mentor lebih best dari AF?? mentor jauh lebih baik dari af.. 

Salma: dah tentu2 bakal juara ni..suara mantap bebeh kot.. sungguh aku terpukau dengan dia..:)
Ratna: pun best jugak masa konsert semalam..memang patut pun dia menang kan.. memukau!!~

yang xbest tentang mentor ni ialah adanya Naz Ahmad.. tah apa2.. :P

2 comments:

  1. wa agree sama lu punya komen2 bab2 realiti show nih...hehe...pngkritik bebas...

    ReplyDelete