Friday, May 20, 2011

Dunia Baru

pejam celik pejam celik..
dah masuk ke alam baru dah aku ni..
malu pun ada.. segan silu tersangat la menebal..
suara pun jadi halus ja bila bercakap..
lembut ja...
sentiasa tunduk bila berjalan..
hehe
begini la nasib aku di tempat keja baru ni...
alahai... bosannya... nak men fesbuk pun xboley! menci2X..
terus terasa nak balik ke opis yg lama..
huahua.....
sini okey jugak..tapi xsebebas aku kat sana... ermm..xpala..
bila hati aku terasa cam xsuka aka nak benti aku terus
pikir..ala.. kat tempat lama pun awai2 aku camni jugak..
ibu kata kat aku
"ala..baru 2 hari kerja... try tgok setahun..ang la kepala kat sana"........

3 comments:

  1. hahaha....aku ska kta2 ibu ko 2!! hehe... ko bhijrah kt na weh??

    ReplyDelete
  2. realiti skang, even baru 3bulan aku dah da puak aku sendiri ... hahaha..

    ReplyDelete