Sunday, March 6, 2011

Kau la segalanya

4/3/11: Wah..tajuk ni..menjiwang plak..
Mungkin hari ini, hari yg sangat bahagia bagi aku.. bangun ja dari tidor terus dapat 1 semangat yang luar biasa.. ermm..bukan semangat dragon ball atau yang seumpa dengannya oke!. Yaa..maybi hari ni hari jumaat, so memang sangat bahagia bagi aku pun :P
Insyallah, berkemungkinan aku akan berkhidmat utk company yg lebih baek..
Dan yang paling aku hepy sesangat ni,
sebab aku nak jumpa kesayangan aku today okey,, IS da trining KASTAM kat melaka 4 hari.. so menangung rindu la si bibi ni..
aku dah plan nak buat sedikit kejutan dekat IS.. aku
dah order aiskrim kek. Sebelom IS pi training, dia ada gtaw yang dia teringin nak makan aiskrim kek. so, lepas ja aku balik keja, terus g ambik kek, balik umah jap salin baju, dan terus g ambik IS.. kelam kelibut aku..abis suma keta yg depan aku kena marah2 ngan aku, yela.. aku xnak lambat jumpa yg tersayang <3
aku rindu sangat kat IS.. er...last2, benda yang selalu kita seronok akan nagis jugakkan? tu la kata org tua2...aku memang xsangka aku akan nagis, nagis dan kecewa sekali..:( aku xkuat, aku xmampu nak tahan, aku lemah..kelu lidah aku..benda yg xpernah terlintas dalam pikiran aku.. ermmm sudah la..abaikan cita xelok ni..
-
-
-
-
sory cita tergantung.. kita sambung pasal kejutan tu oke, kami beli mcd dan lepak la kat RnR bagan, sambil makan2 bege aku suh IS buka kek kat blakang keta, dan suh dia potong kek tu..hehe..cam besday la plak..tapi xpun, just nak ucap terima kasih kerana masih setia dengan bi.. IS pun tanpa mengeluh erus memotong kek yg tertulis
"TQ for your love"..
ni haa kek dia....tomei2kan..hehe

tujuan aku hanya 1, aku nak bahagiakan dia selamanya, dan aku nak dia tahu
"bertapa ku cinta padamu... dengarkanlah...."(ewahh..terlebih sudah..)



wajah2 kesayangan hamba:

eishh..malu2X plak..hehe


potong kek tu elok2 oke

kelebet apa kat buah tu..

p/s: pic aku mmg xda la.. penat ja pakai gaun kembang..last2 kena jadi photograper.

sekian..
luv u so much sayang..

2 comments:

  1. wah...hehehe...hebat kwn ak...romantika~

    ReplyDelete
  2. hahahaha...mau taw la... ang bley ka??

    ReplyDelete